www.newmoon.all-up.com
مرحبا بك عزيزي الزائر.

المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا.

إن لم يكن لديك حساب بعد,

نتشرف بدعوتك لإنشائه

www.newmoon.all-up.com

NEWMOON
 
الرئيسيةالرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 يا جماعه انا جيلكم باغنيه جديده .. يارب تعجبكم .. بقلم شوكولانتينو.......؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
شوكولانتينو
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر
الجدي
عدد المساهمات : 2251
تاريخ التسجيل : 09/02/2010
العمر : 27
الموقع : www.newmoon.com
المزاج : فل الفل

مُساهمةموضوع: يا جماعه انا جيلكم باغنيه جديده .. يارب تعجبكم .. بقلم شوكولانتينو.......؟   الأربعاء أبريل 14, 2010 3:04 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اسم الاغنيه / مستنى اعيش.





انا اول مره حلمت انا بيه حلمت بخدو ورمش عنيه


دنا كونت بفكر ابعد عنه طب وانا بعده انا هعمل ايه



مستنى اعيش يا حبيبى لقلبك طب وقلبى انا مين يداويه


نفسى احس بؤربك ليه وادؤ معاك طعم الحنيه


يالى قلبك بعنى وخنى وخلى الدنيا تبكى عليه


انا كونت مفكر حلمى حقيقه بس طلع كدب واوهام


لا ليل ولا صبح مبعرف انام


خلاص مهو قلبى الى انتا جرحته اتعود انو يبيع ويخون


كونتى حياتى وروحى وعمرى علشان ايه علبشان بتخون



طب ليه يا حب بتعد عانى وقربى ليك انا مستنيه


خلاص معنتش هحلم تانى دا حلمى ليك كان كله خيال



يا قلبى سبنى اعيش وحدانى من كتر جرحه دوبنى فيه





انتظرونى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
habeb elroh
مشرفه عــــــــــــــــــــــــــــــــــامة
مشرفه عــــــــــــــــــــــــــــــــــامة
avatar

انثى
عدد المساهمات : 263
تاريخ التسجيل : 13/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه انا جيلكم باغنيه جديده .. يارب تعجبكم .. بقلم شوكولانتينو.......؟   الخميس أبريل 15, 2010 11:38 am

تسلم ايديك يا حسام
على الكلام الجميل
منتظرين الجديد من ابداعاتك دائما
تقبل مرورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شوكولانتينو
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر
الجدي
عدد المساهمات : 2251
تاريخ التسجيل : 09/02/2010
العمر : 27
الموقع : www.newmoon.com
المزاج : فل الفل

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه انا جيلكم باغنيه جديده .. يارب تعجبكم .. بقلم شوكولانتينو.......؟   الخميس أبريل 15, 2010 11:49 am

تسلميلى انتى يا حبيبت قلبى على

مرورك وكلامك الجميل ده
بجد محتار من كلامك السكر ده

ومش عارف اقولك ايه

ربنا يخليكى يارب ومنتحرمش منك ابدا






[center]





لا تدس على قلبى بعد وفاتى

يكفى انك دست على قلبى فى حياتى

تفضل يازمان واقرأ اخر كتاباتى

انا المجروح والجارح اغلى من حياتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
barby girl
المـــديره العــــــامه
المـــديره العــــــامه
avatar

انثى
السمك
عدد المساهمات : 769
تاريخ التسجيل : 11/02/2010
العمر : 26
الموقع : 3nd elres 3ala edk el shmal
العمل/الترفيه : mlks feh
المزاج : hadya bs blash 7d y3sbny

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه انا جيلكم باغنيه جديده .. يارب تعجبكم .. بقلم شوكولانتينو.......؟   الأربعاء أبريل 21, 2010 9:31 am

تسلم الايادي حسام






let me love you for ever
y&sh
love for ever





i want to spent my life time loven you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شوكولانتينو
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر
الجدي
عدد المساهمات : 2251
تاريخ التسجيل : 09/02/2010
العمر : 27
الموقع : www.newmoon.com
المزاج : فل الفل

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه انا جيلكم باغنيه جديده .. يارب تعجبكم .. بقلم شوكولانتينو.......؟   الأربعاء أبريل 21, 2010 2:24 pm

تسلمى انتى يا قمر على مرورك الى منور صفحتى






[center]





لا تدس على قلبى بعد وفاتى

يكفى انك دست على قلبى فى حياتى

تفضل يازمان واقرأ اخر كتاباتى

انا المجروح والجارح اغلى من حياتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
*شيخ البلد*
مشرف المنتدي الاسلامي
مشرف المنتدي الاسلامي
avatar

ذكر
السرطان
عدد المساهمات : 190
تاريخ التسجيل : 22/02/2010
العمر : 41
الموقع : http://100kholy.tk
العمل/الترفيه : الابتسامة الدائمة
المزاج : عال العال

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه انا جيلكم باغنيه جديده .. يارب تعجبكم .. بقلم شوكولانتينو.......؟   الأحد أبريل 25, 2010 5:56 pm

ايه الابداع ده
بجد روعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رحمه
v i p
v i p
avatar

انثى
الدلو
عدد المساهمات : 7
تاريخ التسجيل : 23/04/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه انا جيلكم باغنيه جديده .. يارب تعجبكم .. بقلم شوكولانتينو.......؟   الأحد أبريل 25, 2010 7:52 pm

بجد الاغنيه روعه وياااااااارب من خطوه لخطوه اكبر منها يارب يوفقك ويحفظك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شوكولانتينو
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر
الجدي
عدد المساهمات : 2251
تاريخ التسجيل : 09/02/2010
العمر : 27
الموقع : www.newmoon.com
المزاج : فل الفل

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه انا جيلكم باغنيه جديده .. يارب تعجبكم .. بقلم شوكولانتينو.......؟   الخميس أبريل 29, 2010 8:13 am

متشكر جدا على مرورك يا اخ وائل
وميرسى جدا على ردك الجميل


وانا بشكر كدا يا اخت رحمه على مرورك الجميل جدا دوت

ميرسى جدا ليكى






[center]





لا تدس على قلبى بعد وفاتى

يكفى انك دست على قلبى فى حياتى

تفضل يازمان واقرأ اخر كتاباتى

انا المجروح والجارح اغلى من حياتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رانيا
مشرفه قسم الاسره
مشرفه قسم الاسره
avatar

انثى
الجدي
عدد المساهمات : 103
تاريخ التسجيل : 03/06/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه انا جيلكم باغنيه جديده .. يارب تعجبكم .. بقلم شوكولانتينو.......؟   السبت يونيو 05, 2010 12:42 pm

جميله اوى الاغنيه ياحسام ربنا يوقفك وتبقى اكبر كاتب اغانى فى مصر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شوكولانتينو
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر
الجدي
عدد المساهمات : 2251
تاريخ التسجيل : 09/02/2010
العمر : 27
الموقع : www.newmoon.com
المزاج : فل الفل

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه انا جيلكم باغنيه جديده .. يارب تعجبكم .. بقلم شوكولانتينو.......؟   السبت يونيو 05, 2010 12:47 pm

ههههههههههههههههههههههههه


ربنا يخليكى يا رنه

بس نعمل ايه بقى

المثل بيقول

ادى القلم للى بلا اشعااااااااار .؟

تسلمى على مرورك الجميل الى منورنى ؟






[center]





لا تدس على قلبى بعد وفاتى

يكفى انك دست على قلبى فى حياتى

تفضل يازمان واقرأ اخر كتاباتى

انا المجروح والجارح اغلى من حياتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقه من بعيد
اداريه
اداريه
avatar

انثى
الجدي
عدد المساهمات : 2015
تاريخ التسجيل : 06/06/2010
العمر : 27
المزاج : عنب

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه انا جيلكم باغنيه جديده .. يارب تعجبكم .. بقلم شوكولانتينو.......؟   الأحد يونيو 06, 2010 5:16 am

هايل تسلم ايدك يا حسام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شوكولانتينو
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر
الجدي
عدد المساهمات : 2251
تاريخ التسجيل : 09/02/2010
العمر : 27
الموقع : www.newmoon.com
المزاج : فل الفل

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه انا جيلكم باغنيه جديده .. يارب تعجبكم .. بقلم شوكولانتينو.......؟   الأحد يونيو 06, 2010 10:46 am

تسلمى انتى يا سلمى لى مرورك الجميل دوت






[center]





لا تدس على قلبى بعد وفاتى

يكفى انك دست على قلبى فى حياتى

تفضل يازمان واقرأ اخر كتاباتى

انا المجروح والجارح اغلى من حياتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Queen Of Romance
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

انثى
السرطان
عدد المساهمات : 92
تاريخ التسجيل : 13/07/2010
العمر : 24
العمل/الترفيه : بدرس
المزاج : رومانسيه لدرجه الجنون

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه انا جيلكم باغنيه جديده .. يارب تعجبكم .. بقلم شوكولانتينو.......؟   الخميس يوليو 15, 2010 1:42 pm

مش هقدر اقولك اى كلام بس يمكن الورده دى توصف احساسى بعد مقراءت كلامك تسلم اديك

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شوكولانتينو
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر
الجدي
عدد المساهمات : 2251
تاريخ التسجيل : 09/02/2010
العمر : 27
الموقع : www.newmoon.com
المزاج : فل الفل

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه انا جيلكم باغنيه جديده .. يارب تعجبكم .. بقلم شوكولانتينو.......؟   الخميس يوليو 15, 2010 2:09 pm

والله انتىبجد انسانه
مبدعه بكل جمله قولتيها

وبجد ميرسى جدا على رايك فيه

تسلمى على مرورك ..؟






[center]





لا تدس على قلبى بعد وفاتى

يكفى انك دست على قلبى فى حياتى

تفضل يازمان واقرأ اخر كتاباتى

انا المجروح والجارح اغلى من حياتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كلام العيون
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

ذكر
الاسد
عدد المساهمات : 165
تاريخ التسجيل : 07/10/2010
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه انا جيلكم باغنيه جديده .. يارب تعجبكم .. بقلم شوكولانتينو.......؟   الجمعة أكتوبر 15, 2010 10:18 am


تيسلم ايدك يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كلام العيون
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

ذكر
الاسد
عدد المساهمات : 165
تاريخ التسجيل : 07/10/2010
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه انا جيلكم باغنيه جديده .. يارب تعجبكم .. بقلم شوكولانتينو.......؟   الجمعة أكتوبر 15, 2010 10:19 am


تيسلم ايدك يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شوكولانتينو
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر
الجدي
عدد المساهمات : 2251
تاريخ التسجيل : 09/02/2010
العمر : 27
الموقع : www.newmoon.com
المزاج : فل الفل

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه انا جيلكم باغنيه جديده .. يارب تعجبكم .. بقلم شوكولانتينو.......؟   الجمعة أكتوبر 15, 2010 10:50 am

تسلملى انتا يا غالى على مرورك الجميل.؟






[center]





لا تدس على قلبى بعد وفاتى

يكفى انك دست على قلبى فى حياتى

تفضل يازمان واقرأ اخر كتاباتى

انا المجروح والجارح اغلى من حياتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
يا جماعه انا جيلكم باغنيه جديده .. يارب تعجبكم .. بقلم شوكولانتينو.......؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
www.newmoon.all-up.com :: '*·~-.¸¸,.-~*' ( الاغانــــــــــى والكليبات) ¯¨'*·~-.¸¸,.-~*' :: ابــدعـــات الاعضــــــــــاء-
انتقل الى:  
.:: جميع الحقوق محفوظة - نيو مون™www.NewMoon.all-up.com ::.